Vzory dotazníků HR a zaměstnanci

Hodnocení 360 - průzkum organizačních hodnot

  • Níže naleznete demo verzi dotazníku hodnocení 360. Plnou verzi Vám rádi poskytneme ve spolupráci s našimi partnery Fluent Partners. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.

     

    Tento průzkum je zaměřen na posílení a monitorování klíčových hodnot v organizacích, které jsou rozhodující pro dosažení úspěchu na trhu v podmínkách vysoké volatility. Studie pokrývá tři oblasti a šest hodnot. Mohou být prováděny pro všechny pozice v organizaci. Test může být také přizpůsoben specifickým hodnotám organizace.

    Studované oblasti a hodnoty:

    I. OTEVŘENOST ZMĚNÁM
    1. Hledání řešení
    2. Flexibilita provozu

    II. SPOLUPRÁCE
    3. Respekt
    4. Spoluzodpovědnost

    III. EFEKTIVITA
    5. Kvalita
    6. Dosažení výsledků

  • OTEVŘENOST ZMĚNÁM

  • Hledání řešení *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    V podstatě nikdy Příležitostně Často Většinou Vždy Neměl/a jsem možnost pozorovat
    Hledá řešení, ne problémy  
    S odvahou zpochybňuje „status quo“  
    V konfliktních situacích zůstává klidný a vede konstruktivní dialog  
    V konfliktních situacích hledá řešení, která jsou prospěšná pro obě strany  
    Podporuje kolegy při hledání a realizaci nových nápadů  
  • Flexibilita provozu *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    V podstatě nikdy Příležitostně Často Většinou Vždy Neměl/a jsem možnost pozorovat
    ...  
    ...  
    ...  
    ...  
    ...  
    ...  
  • SPOLUPRÁCE

  • Respekt *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    V podstatě nikdy Příležitostně Často Většinou Vždy Neměl/a jsem možnost pozorovat
    Se všemi kolegy zachází s úctou  
    Přizpůsobuje způsob komunikace potřebám příjemce  
    Naslouchá a snaží se pochopit myšlenky a názory jiných lidí  
    Je konzistentní v tom, co říká a dělá  
    Oceňuje práci všech lidí, bez ohledu na roli a postavení  
    Vytváří partnerské vztahy  
  • Spoluzodpovědnost *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    V podstatě nikdy Příležitostně Často Většinou Vždy Neměl/a jsem možnost pozorovat
    ...  
    ...  
    ...  
    ...  
    ...  
    ...  
  • EFEKTIVITA

  • Kvalita *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    V podstatě nikdy Příležitostně Často Většinou Vždy Neměl/a jsem možnost pozorovat
    Všechno, co dělá, se snaží provádět s nejlepším efektem  
    Zajímá se o zachování vysokých pracovních standardů  
    Stanovuje jasné cíle a úkoly s kolegy  
    Nepřijímá „poloviční opatření“ a špatnou kvalitu práce  
    Jeho cíle a aktivity zohledňují potřeby klientů a spolupracovníků  
  • Dosažení výsledků *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    V podstatě nikdy Příležitostně Často Většinou Vždy Neměl/a jsem možnost pozorovat
    ...  
    ...  
    ...  
    ...  
    ...  
    ...  
  • Jmenujte 2-3 silné stránky zkoumané osoby. *

  • Co by měla zkoumaná osoba dělat častěji, aby posílil/a klíčové hodnoty v organizaci? *

  • Co by měla zkoumaná osoba přestat dělat, aby posílil/a klíčové hodnoty v organizaci? *

  • Co by měla zkoumaná osoba začít dělat, aby posílil/a klíčové hodnoty v organizaci? *

ikona

Dobré vědět:

Obsah a způsob realizace 360 hodnocení umožňují získat z jednoho průzkumu informace potřebné k posílení a monitorování klíčových hodnot organizace. Výzkum organizačních hodnot pomůže identifikovat charakteristiky, které jsou důležité pro dosažení úspěchu na trhu v podmínkách vysoké volatility.

Zahrnují tři oblasti: otevřenost vůči změnám, spolupráci a efektivitu. Každá z nich je rozdělena do šesti hodnot. Výhodou studie je schopnost ji provádět na všech pozicích a přizpůsobitelnost obsahu průzkumu konkrétním hodnotám společnosti. Kromě zkoumání organizačních hodnot v Netquest vytvoříte výzkum v oblasti leadershipu a manažerských dovedností.

Upravit tuto šablonu

Ještě jste neslyšeli o Netquest?

Netquest je průzkumná platforma pro tvorbu, distribuci a okamžitou analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců vytvoříte vlastní dotazník a zašlete jej skupině příjemců, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoliv sociální skupině.

Poznejte všechny možnosti
nahled uzivatelskeho rozhrani