Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti se společností nabízející finanční služby

  • Vážení,

    Tento průzkum je součástí výzkumu kvality naší nabídky a úrovně spokojenosti našich klientů.

    Vaše názory budou cenným vodítkem pro představenstvo společnosti při vývoji strategie rozvoje.

    Děkujeme za vyplnění!

  • 1. Celková spokojenost se spoluprácí s naší společností je: *

    Kliknutím aktivujete otázku.
    Rozhodně nespokojen/a
    1 5 5
    Rozhodně spokojen/a
  • 2. Hodnocení atraktivity nabídky *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    Rozhodně negativní Spíše negativní Neutrální Spíše pozitivní Rozhodně pozitivní
    Celkové hodnocení  
    Podmínky nabídky  
    Provize a poplatky  
    Komplexnost nabízených služeb  
  • 3. Hodnocení kvality služeb *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    Rozhodně negativní Spíše negativní Neutrální Spíše pozitivní Rozhodně pozitivní
    Celkové hodnocení  
    Kompetence a laskavost zaměstnanců  
    Rychlost služby  
    Zohlednění individuálních potřeb a preferencí klientů  
    Poskytování pomoci s problémy  
    Dostupnost informací o nabídce  
  • 4. Hodnocení lokálních prostor *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    Rozhodně negativní Spíše negativní Neutrální Spíše pozitivní Rozhodně pozitivní
    Celkové hodnocení  
    Počet stanovišť zákaznického servisu  
    Umístění objektu  
    Možnost parkování v blízkosti objektu  
  • 5. Názor o společnosti *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    Rozhodně negativní Spíše negativní Neutrální Spíše pozitivní Rozhodně pozitivní
    Celkové hodnocení  
    Tradice a zkušenosti  
    Spolehlivost a důvěra ve společnost  
  • 6. Typ zákazníka *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 7. Na základě Vašich zkušeností s námi, jaká je pravděpodobnost, že byste nás doporučil/a známému nebo kolegovi? *

    Určitě nedoporučím

    Určitě doporučím

ikona

Dobré vědět:

Ve finančním sektoru je velmi důležitá spokojenost zákazníků - konkurence na tomto trhu je velmi vysoká. Hodnocení spokojenosti od jak individuálních, tak soukromých zákazníků lze provést pomocí tohoto průzkumu.

Jednoduchý průzkum Vám umožní rozpoznat zdroj nespokojenosti zákazníka s kontaktem - možná jde o špatnou přípravu zaměstnanců a možná čeká příliš dlouho na pomoc? Nebo je možná problém v nabídce? Pozitivní přijetí firmy ovlivňuje mnoho faktorů - můžete je rychle vyhledat a opravit chyby.

Upravit tuto šablonu

Ještě jste neslyšeli o Netquest?

Netquest je průzkumná platforma pro tvorbu, distribuci a okamžitou analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců vytvoříte vlastní dotazník a zašlete jej skupině příjemců, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoliv sociální skupině.

Poznejte všechny možnosti
nahled uzivatelskeho rozhrani