Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Průzkum NPS pro software a on-line nástroje

  • 1. Jaká je pravděpodobnost, že byste doporučil/a koupi softwaru známému nebo kolegovi? *

    Určitě nedoporučím

    Určitě doporučím

  • 2. Napište prosím důvody, které způsobily, že jste nás ohodnotil/a takto nízko, abychom své služby mohli vylepšit do budoucna.

  • 3. Co bychom měli udělat, abyste nás příště ohodnotil/a lépe?

  • 4. Děkujeme za vysoké hodnocení! Řeknete nám, čím jsme si jej zasloužili, abychom mohli rozvíjet osvědčené postupy?

  • 5. Jak hodnotíte jednotlivé prvky softwaru? *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    Rozhodně dobře Spíše dobře Je těžké to posoudit Spíše špatně Rozhodně špatně
    Snadná instalace softwaru  
    Doba instalace softwaru  
    Uživatelská přívětivost softwarového rozhraní  
    Nápověda z přiložených dokumentů  
    Cena  
ikona

Dobré vědět:

Vyvíjíte software? Pak si jistě dobře uvědomujete důležitost znalostí vjemů a pocitů svých uživatelů. Díky metodě NPS zjistíte, zda software splňuje požadavky uživatele, zda je s ním dostatečně spokojen, a zda by jej doporučil ostatním.
Testování softwaru je obzvláště důležité v případě zavádění aktualizací nebo nových funkcí - díky okamžité zpětné vazbě, např. od testerů, můžete eliminovat zbytečné náklady na nesprávné změny.

Upravit tuto šablonu

Ještě jste neslyšeli o Netquest?

Netquest je průzkumná platforma pro tvorbu, distribuci a okamžitou analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců vytvoříte vlastní dotazník a zašlete jej skupině příjemců, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoliv sociální skupině.

Poznejte všechny možnosti
nahled uzivatelskeho rozhrani