Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Průzkum NPS pro software a on-line nástroje

Vyvíjíte software? Pak si jistě dobře uvědomujete důležitost znalostí vjemů a pocitů svých uživatelů. Díky metodě NPS zjistíte, zda software splňuje požadavky uživatele, zda je s ním dostatečně spokojen, a zda by jej doporučil ostatním.
Testování softwaru je obzvláště důležité v případě zavádění aktualizací nebo nových funkcí - díky okamžité zpětné vazbě, např. od testerů, můžete eliminovat zbytečné náklady na nesprávné změny.

  • 1. Jaká je pravděpodobnost, že byste doporučil/a koupi softwaru známému nebo kolegovi? *

    Určitě nedoporučím

    Určitě doporučím

  • 2. Napište prosím důvody, které způsobily, že jste nás ohodnotil/a takto nízko, abychom své služby mohli vylepšit do budoucna.

  • 3. Co bychom měli udělat, abyste nás příště ohodnotil/a lépe?

  • 4. Děkujeme za vysoké hodnocení! Řeknete nám, čím jsme si jej zasloužili, abychom mohli rozvíjet osvědčené postupy?

  • 5. Jak hodnotíte jednotlivé prvky softwaru? *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na každý řádek.
    Rozhodně dobře Spíše dobře Je těžké to posoudit Spíše špatně Rozhodně špatně
    Snadná instalace softwaru  
    Doba instalace softwaru  
    Uživatelská přívětivost softwarového rozhraní  
    Nápověda z přiložených dokumentů  
    Cena  
ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

Ještě jste neslyšeli o Netquest?

Netquest je průzkumná platforma pro tvorbu, distribuci a okamžitou analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců vytvoříte vlastní dotazník a zašlete jej skupině příjemců, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoliv sociální skupině.

Poznejte všechny možnosti
nahled uzivatelskeho rozhrani