Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Hodnocení elektronické faktury

Okamžik platby je v nákupním procesu klíčový. Pokud se při vystavování faktury nebo při pokusu o platbu něco pokazí, mohlo by to ovlivnit celkové hodnocení společnosti ze strany zákazníka.

Díky online průzkumu, ve kterém může zákazník ohodnotit elektronickou fakturu, se těmto situacím vyhnete. Od zákazníka, který obdržel fakturu, obdržíte podrobnou zpětnou vazbu a budete moci okamžitě reagovat na nahlášené problémy nebo navrhované změny.

  • Dobrý den,

    prosíme Vás o vyplnění krátkého hodnocení elektronické faktury. Hodnocení Vám potrvá né déle než 2 minuty.

    Váš názor je pro naši společnost velmi důležitý.

    Děkujeme!

    Oddělení XYZ

  • 1. Jak byste hodnotil/a používání elektronické faktury na stupnici od 1 do 5? *

  • 2. Jaký je důvod Vašeho hodnocení?

  • 3. Ve srovnání s tradiční fakturou (zaslanou poštou) je elektronická faktura podle Vašeho názoru: *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

Ještě jste neslyšeli o Netquest?

Netquest je průzkumná platforma pro tvorbu, distribuci a okamžitou analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců vytvoříte vlastní dotazník a zašlete jej skupině příjemců, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoliv sociální skupině.

Poznejte všechny možnosti
nahled uzivatelskeho rozhrani