Vzory dotazníků Business & marketing

Průzkum testování koncepce produktu

  • Vážení ...,

    Tento průzkum je zaměřen na ... Veškeré informace jsou přísně důvěrné a budou použity pouze v agregované podobě. 

    Prosíme o poskytnutí pravdivých odpovědí.

    Děkujeme

  • 1. Zakoupil/a jste v min. roce výrobek z některé z označených kategorií, a pokud ano, z jaké nejčastěji? *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    Denně Několikrát týdně Jednou týdně Několikrát za měsíc Jednou za měsíc Méně než jednou za měsíc Vůbec
    Kategorie 1  
    Kategorie 2  
    Kategorie 3  
    Kategorie 4  
    Kategorie 5  
  • Přečtěte si prosím pozorně následující popis výrobku. Po přečtení popisu [a zhlédnutí fotografie] odpovězte na další otázky.

    ...

    ...

    ...

    ...

    ...

    ..

  • 2. Na základě výše uvedeného popisu výrobku, jak pravděpodobné je, že tento výrobek koupíte příště, když budete potřebovat [KATEGORIE PRODUKTU]? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 3. Jak myslíte, že se jednotlivé názvy shodují s výše popsaným produktem, přičemž 1 je nejméně odpovídající a 5 nejvhodnější název. *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    1 2 3 4 5
    Název 1  
    Název 2  
    Název 3  
    Název 4  
    Název 5  
  • 4. Pohlaví *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 5. Zadejte svůj věk (v letech): *

    Prosím zadejte číslo.
    q
  • 6. Místo bydliště *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 7. Uveďte prosím aktuální úroveň vzdělání *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
ikona

Dobré vědět:

Zavedení nových produktů na trh vyžaduje komplexní přípravu společnosti. Čím více informací máte o zákaznících - jejich požadavcích, preferencích, které budete mít, tím lepší nabídku máte možnost připravit. Dobrým nástrojem pro získání tohoto typu dat je dotazník.

Nabízíme dotazníky, jejichž úkolem je otestovat koncept produktu. Umožní Vám lépe poznat potenciální skupinu zákazníků a zjistit, jaký je jejich postoj ke značce, zda ji rozpoznají, atd. Průzkum umožňuje rychlou analýzu dat a dosažení konkrétních závěrů, které mohou přispět k úspěchu nového produktu na trhu.

Upravit tuto šablonu

Ještě jste neslyšeli o Netquest?

Netquest je průzkumná platforma pro tvorbu, distribuci a okamžitou analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců vytvoříte vlastní dotazník a zašlete jej skupině příjemců, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoliv sociální skupině.

Poznejte všechny možnosti
nahled uzivatelskeho rozhrani