Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti klientů pobočky banky

  • Vážený návštěvníku / Vážená návštěvnice,

    prosíme podělte se s námi o Vaše zkušenosti a zážitky s naší pobočkou v následujícím krátkém průzkumu. Vaše odpovědi nám pomohou vylepšit naše služby v budoucnu.

    Děkujeme za Vaši návštěvu a čas.

    VAŠE BANKA

  • 1. Pohlaví *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 2. Do jaké věkové skupiny spadáte? Vyberte: *

  • 3. Kolikrát jste navštívil/a naši pobočku za poslední 3 měsíce? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 4. Kterou pobočku navštěvujete nejčastěji? *

  • 5. Kdy dáváte přednost návštěvě pobočky? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 6. Jaký byl důvod Vaší poslední návštěvy pobočky? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 7. Jak jste byl/a spokojen/a s pozorností, které se Vám od nás dostalo? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 8. Pokud jste nebyl/a spokojen/a, můžete prosím uvést důvody?

  • 9. Ohodnoťte spokojenost s následujícími charakteristikami vzhledem k zaměstnancům banky. *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    Velmi spokojen/a Spokojen/a Normální Nespokojen/a Velmi nespokojen/a
    Znalosti a kompetence  
    Přívětivost a laskavost  
    Kvalita poskytnutých odpovědí  
    Profesionalita  
    Ochota pomoct  
  • 10. Existuje nějaká finanční služba, která v současné době není v naší pobočce přítomna, kterou byste chtěl/a vidět?

  • 11. Žádal/a jste o úvěr, půjčku nebo hypotéku v uplynulém roce? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 12. Když zavoláte na pobočku ([ANS_ID_6154532]), jsou telefony obsazené? *

    Můžete vybrat pouze jednu odpověď.
  • 13. Jaká je pravděpodobnost, že byste návštěvu naší pobočky ([ANS_ID_6154532]) doporučil/a známému nebo kolegovi? *

    Určitě nedoporučím

    Určitě doporučím

  • 14. Je zde něco, co byste nám rád/a vzkázal/a na závěr / nápady na vylepšení našich služeb?

Upravit tuto šablonu

Ještě jste neslyšeli o Netquest?

Netquest je průzkumná platforma pro tvorbu, distribuci a okamžitou analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců vytvoříte vlastní dotazník a zašlete jej skupině příjemců, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoliv sociální skupině.

Poznejte všechny možnosti
nahled uzivatelskeho rozhrani