Vzory dotazníků Spokojenost zákazníků

Průzkum NPS pro zdravotní péči a zdravotnické společnosti

  • 1. Jaká je pravděpodobnost, že byste doporučil/a naši klikniku svým známým? *

    Určitě nedoporučím

    Určitě doporučím

  • 2. Napište prosím důvody, které způsobily, že jste nás ohodnotil/a takto nízko, abychom své služby mohli vylepšit do budoucna.

  • 3. Co bychom měli udělat, abyste nás příště ohodnotil/a lépe?

  • 4. Děkujeme za vysoké hodnocení! Řeknete nám, čím jsme si jej zasloužili, abychom mohli rozvíjet osvědčené postupy?

  • 5. Jak hodnotíte jednotlivé prvky kliniky? *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na řádku.
    Rozhodně dobře Spíše dobře Je těžké to posoudit Spíše špatně Rozhodně špatně
    Čekací doba na schůzku s lékařem  
    Rozsah dostupných specializací  
    Kompetence lékařů  
    Podpora sestry  
    Otevírací doba kliniky  
    Umístění kliniky  
ikona

Dobré vědět:

Pokud provozujete kliniku nebo zdravotnické zařízení, hodnocení NPS Vám pomohou získat klíčové znalosti o spokojenosti pacientů. Na otázku, zda by návštěvníci doporučili kliniku nebo kancelář známým, můžeme získat jasný obraz o tom, jak jsou Vaše služby posuzovány ostatními.

Je možné zkoumat jednotlivé aspekty provozu centra - od kompetence zaměstnanců až po splnění času, kdy je zařízení otevřeno nebo jeho umístění. Zkoumejte, analyzujte výsledky a zajistěte, aby Vaše lékařská péče byla na nejvyšší úrovni.

Upravit tuto šablonu

Ještě jste neslyšeli o Netquest?

Netquest je průzkumná platforma pro tvorbu, distribuci a okamžitou analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců vytvoříte vlastní dotazník a zašlete jej skupině příjemců, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoliv sociální skupině.

Poznejte všechny možnosti
nahled uzivatelskeho rozhrani