Vzory dotazníků Ostatní

Dotazník zvládání stresových situací (CISS)

  • Následující věty popisují různé reakce na stresové situace, se kterými se můžete setkat. Uveďte, jak často se popsané situace vztahují k vašemu chování. *

    Můžete zadat pouze jednu odpověď na každý řádek.
    Nikdy Zřídka Někdy Často Velmi často
    Ve stresové situaci jsem lépe organizovaný/á  
    Ve stresové situaci zvládnu lépe svůj čas  
    Ve stresové situaci jsem rád/a sám/a  
    Ve stresové situaci dávám přednost lidem  
    Ve stresové situaci se často zlobím  
    Ve stresové situaci se mohu soustředit  
    Ve stresové situaci se stáhnu do sebe  
    Ve stresové situaci si vyčítám selhání  
    Ve stresové situaci přemýšlím o starých, lepších časech  
    Ve stresové situaci udržuji střízlivou mysl  
    Ve stresové situaci se mohu rozhodovat  
    Ve stresové situaci jím více než obvykle  
    Ve stresové situaci nemohu spát  
    Ve stresové situaci mám zdravotní problémy  
    Ve stresové situaci se o nic nestarám  
    Ve stresové situaci se vyhýbám obtížným tématům  
    Ve stresové situaci konzultuji se svými přátele  
    Ve stresové situaci jsem v depresi  
ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

ikona

Spokojenost zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků je základem podnikání. Zjistěte, co si zákazníci myslí o Vaší společnosti a Vašich produktech / službách.

ikona

Vzdělávání a škola

Použijte dotazníky pro výzkum k diplomové práci nebo vstupte do průzkumů pro rodiče, studenty a učitele ve vzdělávací instituci.

Netquest je platforma na tvorbu a analýzu on-line průzkumů.

Pomocí jednoduchých průvodců můžete vytvořit průzkum a odeslat ho vaší cílové skupině, např. klientům, zaměstnancům nebo jakékoli sociální skupině.

Vytvořit dotazník
nahled uzivatelskeho rozhrani